God fortsättning

Hej vänner och god fortsättning!
Hoppas ni har haft en god jul. Min jul bestod av för mycket mat och bra med alkohol. Jag har inte känt mig så deprimerad som jag brukar göra vid jul. Jag tror det är för att jag har ett datum att se fram emot. Datum då vi får sätta igång med vår behandling. 
 
Skulle berätta för min storebror, som var hemma över jul, om vår utredning, han bor alldeles för långt bort från oss andra, så vi ses inte så ofta. Hade svårt att få till en bra stund att säga det, så det slutade med att mamma fick göra det dagen efter när jag var och firade med sambons familj. Nu vet alla i bådas familjer om att vi inte lyckats bli gravida på 2,5 år, och att vi nu ska få hjälp 😊
 
Har under jul gått och föreställt mig hur nästa jul kan tänkas sig bli. Gravid eller som nybliven mamma. Julen är så viktig och stor för mig, att tänka på bebis och jul får mig att bli så varm. Jag hoppas verkligen att detta var sista julen själva ❤️
 
Som bra avslut på ett taskigt 2016, tänkte jag i slutet på veckan försöka skriva ett smaskigt inlägg om mig själv och vad jag är för slags person! Hoppas det ska vara något intressant haha. 
 
Nu ser jag fram emot nyårsafton och sen början på 2017! Det känns verkligen som att det kommer bli ett bra år 😍🍾 
 
Gott nytt år! 💕
 
 

Kommentera här: