En sista utgång

Hej okända läsare!
Tänkte titta in med en kort sammanfattning av den fina helgen som gått.
 
Började lördagsmorgonen med ett träningspass, det bästa att börja en lördag med, lovar er. Vi fick hem vår nya soffa som vi beställde i mellandagarna. Med den, nya möbler och nymålade vita fönster, blev vardagsrummet som ett helt nytt rum. Att få syssla med inredningen hemma och nya projekt gör mig så lugn och glad 😍 
 
Bästa av allt, på kvällen gick jag på meloddifestivalen med mina föräldrar och syster, live i Växjö! Det var så häftigt 😃 inte första gången jag sett mello live, men igår var en magisk stämning och riktigt bra låtar! Med tanke på att vi den kommande veckan börjar sprutbehandlingen, passade vi på att gå ut efteråt, mötte upp min sambo och hans bästa vänner :) jag står mina föräldrar riktigt nära och min syster är min bästa vän, så att få gå ut och dricka öl med dom är en solklar favorit. Min familj älskar våra vänner med, och vise versa, så vi alla hade riktigt kul ihop!
 
Det blev en lugn natt för mig, värre med min sambo haha. Så denna söndagen har vi BARA slappat. Ätit söndagsmiddag hos svärisar, spelat tv-spel och tittat på tv serie 😊 Vi är laddade för veckan och att få sätta igång med sprutorna. Lite irriterade att inte kunna veta vilken dag mensen kommer, men här gäller det att släppa på kontrollen och ta det som det kommer. Mycket fokus på träning denna veckan, det kommer hjälpa 😍
 
Hoppas alla haft en lika fin helg 💕