Var det någon som sa mensvärk?

Det är komiskt, hur man önskar att dagarna ska gå fort och att mensen ska komma igång. Jag tror att lin kropp denna cykel, hånar mig för min önskan. För jag lovar er, den mensvärk som jag fick på köpet, är den värsta jag haft i hela mitt liv tror jag (känns det inte alltid så?)
 
Nu är mensen ändå här med dunder och brak. Jag lever med vetskapen om att det alltid är värst första dagen och kommer bli bättre imorgon! Och nu kan vi äntligen komma igång med sprutorna 😃 på lördag kväll tar jag första, ska bli spännande!! 💉

Kommentarer:

1 I väntan:

Spännande att ni får komma igång! :) Håller tummarna att allt ska gå bra! Kram

Svar: Ja det är många blandade känslor nu, men det ska bli riktigt spännande :) Tack så hemskt mycket! Hejar vidare på er i din ruvning med 🙏🏼💕
langtaneftermini.blogg.se

2 I väntan:

Spännande att ni får komma igång! :) Håller tummarna att allt ska gå bra! Kram

Kommentera här: