Snart börjar det!

Och så var första mötet/besöket på kliniken avklarat :) Vilken personal! Vi kände oss så trygga och avslappnade, de var så trevliga.
 
Vi har planerat behandling, pratat om varje procedur och hur varje steg går till, tittat på sprutor och sprutschema och gjort en gynundersökning på mig. Allt gick så bra!
 
Nästa menscykel så kör vi igång!! Jag kan nästan inte fatta det, och även om jag är skraj för smärta och nålar så känner jag mig bara exalterad, glad och lycklig! Läkaren sa att med min unga ålder, fina livmoder/äggstockar så har vi goda chanser att lyckas på något försök. Känns skönt att få höra! Känner nervositet över äggplock, men det är veckor kvar tills dess så jag vägrar låta mig sjämt tänka så långt 😊
 
Nu ska vi bara njuta och ha kul. Om ungefär 3 veckor drar vi igång med vår första behandling - korta protokollet :) Det kommer förhoppningsvis bli bloggande under behandlingen, lovar ☺️ Avslutar med att hylla sverige och vårt högkostandsskydd, det var inte lite medicin vi fick med hem från apoteket!!
 
 

Kommentarer:

1 Varvagtillettbarn.blogg.se:

Åå, skönt att första besöket gick bra och skönt att få komma igång snart! Följer er med spänning! 😃😘

Svar: 😘❤
langtaneftermini.blogg.se

Kommentera här: