Avbryt

Och så bara sådär fick livet en vändning. 
 
Precis som jag förutspått och oroat mig för, så hade äggblåsorna inte vuxit alls mycket sen torsdags. Där fanns blåsor på vänster sida, men de var ytterst små och syntes först nu, vilket självklart är alldeles för sent. Jag har helt enkelt fått en för låg dos på min Gonal-f spruta, vilket jag också varit orolig för. De tyckte de kunde se det här som en "test runda" och nu vet de att jag behöver höja min dos tills nästa gång. Med tur i oturen då så tyckte dom att vi kör om igen redan nästa menscykel, vilket är om 2 veckor. Tiden måste gå fort!! 
 
Läkarna ville också att jag skulle tar ovitrellsprutan ikväll och att vi sen försökte själva desa närmsta dagar. De ville också att jag skulle ta lutinus kapslarna och sen har vi testdag den 24/3. Känner mig så anti, finns inte en chans i världen att det helt plötsligt skulle funka hemma nu, så
känns det.
 
Vi båda fick gå hem tidigt från jobbet idag, så besvikna och ledsna. Livet är allt för jävla orättvist. Fan med!

Kommentarer:

1 Varvagtillettbarn.blogg.se:

Jag har svårt att kommentera kring behandlingar då jag aldrig har gjort någon själv. Kan bara tänka mig hur jobbigt det måste kännas :( jag hoppas så att det tar sig för er hemma, och om inte hoppas jag tiden går fort fram till nästa start! <3 kram!

Svar: Tack vännen, känns skönt att veta att det finns folk som hejar på en ❤ en vacker dag så kommer vi båda få sitta med varsin bebis i famnen och ha någon som kallar oss för mamma...med eller utan behandling! ❤
langtaneftermini.blogg.se

2 Pånolligen:

Fy! Så himla trist när man gått o hoppats på någonting. Skönt ändå att nu får börja redan nästa mens igen, då kan ni peppa nu trots allt! Jag hejar på er! 👊🏻👊🏻👊🏻

Svar: Det var svårt att ta in den dagen, nu känns det bättre igen och skönt att bara behöva vänta några veckor :) tusen tack för dina fina ord! ❤ Kram!
langtaneftermini.blogg.se

Kommentera här: