Magen gillar inte lutinus

Hej på er!
 
Tiden, dagarna och veckorna går fort - vilket uppskattas i dessa tider. Jag vill verkligen bara komma igång igen. Mailboxen fylls med reklam från diverse butiker med vårnyheter på barnkläder. Instagramkontot exploderar av ultraljudsbilder och överallt ser jag flera fina barnvagnar. Tror aldrig längtan har varit så stor som den är nu.
 
De senaste dagarna har jag känt mig så känslig med, ledsen, uppgiven och arg. Väldigt lätt irriterad! På läkarens order har jag också börjar ta lutinus, då vi tog ovitrellsprutan hemma i måndags och försöka själva. Jag vill tro att mina humörsvängningar är pga dom. Jag känner mig också uppblåst, svullen och har ont i magen. Även mitt sug efter mat har ökat markant och jag äter typ hela tiden, känner mig hungrig som en varg. Är det också en biverkning av lutinusen??
 
10 dagar kvar till bim och så laddade på sprutstart och allt vad det innebär. För jag är övertygad om att vi inte lyckats själva. Efter 2,5 år så har jag svårt att se hur det plötsligt bara fungerar.

Kommentera här: